Je organisatie zet stappen in duurzaamheid en je kan niet wachten om die positieve impact te delen: met je klanten, je leveranciers, je medewerkers, investeerders, sollicitanten, je businesspartners, de overheid, de pers … Wij bedenken een onderscheidend communicatieconcept en ontwikkelen in-house alle content die je nodig hebt om je duurzame story uit te dragen.
Om je stakeholders te engageren rond je duurzame verhaal heb je een creatief communicatieconcept nodig. Wij werken verschillende voorstellen uit en verfijnen het voorstel van je keuze tot het helemaal goed zit. Dit communicatieconcept vormt de rode draad doorheen alle communicatieproducten die we ontwikkelen. We werken het concept uit binnen de richtlijnen van jullie corporate huisstijl, of tekenen een herkenbare afgeleide look-and-feel uit, specifiek voor jullie duurzaamheidscommunicatie of campagne.
Digital first, dat geldt ook voor duurzaamheidscommunicatie. Wij bouwen een sustainability hub voor je organisatie: dé digitale uitvalsbasis voor alle communicatie over je maatschappelijke impact. We werken ook alle andere assets uit die je nodig hebt voor een 360°-campagne, gaande van blogartikels, nieuwsbrieven en persartikels, over video’s, infografieken en animaties, tot verdiepende content zoals een whitepaper of een webinar. We leveren ook afgeleide teksten over duurzaamheid die je kan gebruiken voor je website, je corporate nieuwsbrief of jaarverslag.
Bij de uitwerking van alle communicatie besteden we veel aandacht aan het vermijden van greenwashing. Wij zijn jouw partner om geloofwaardig en transparant te communiceren over je werkelijke ambities en impacts, gebaseerd op inhoud. Zo zorgen we dat klanten, partners, medewerkers en andere stakeholders zich werkelijk geïnformeerd voelen.