Klaar om het verschil te maken met je duurzame strategie? Wij zetten contentmarketing in om consistent, planmatig en effectief over je duurzame business en projecten te communiceren. We analyseren je belangrijkste stakeholders en tekenen een strategie uit om hen consistent te informeren.
Je publiek systematisch bedienen met kwaliteitsvolle content om zo een langetermijnrelatie uit te bouwen: de essentie van contentmarketing is wonderwel van toepassing op duurzaamheidscommunicatie. Wij stellen een communicatiestrategie op om stap voor stap engagement te creëren. We werken crossmediaal en zetten alle contentvormen in: zowel tekstueel als audiovisueel, zowel online als offline.
Als onderdeel van de communicatiestrategie werken we een contentplan uit. Die tool geeft je een helder overzicht van alle thema’s en contentformats die aan bod zullen komen, uitgezet in de tijd.
Of je nu wil informeren, inspireren of engageren: wij verspreiden je verhaal met crossmediale campagnes die we doordacht en tactisch aanpakken. Samen leggen we doelstelling, doelgroep en budget vast en kiezen de ideale mediamix. We tekenen de volledige funnel en aanpak uit, waarbij we maximaal aansluiten op de kanalen van jouw organisatie. Tijdens de campagne optimaliseren we de content, de aanpak en het budget. Na afloop rapporteren we transparant, zodat meteen duidelijk is wat wel en wat niet heeft gewerkt. We sturen bij waar nodig.
Om je duurzame verhaal extra te boosten, zetten we ook Susanova in, ons mediaplatform voor de groene economie. We schrijven artikels over je duurzame visie, programma’s en cases, en die verspreiden we actief binnen onze B2B-community. Via onze website, newsletter en LinkedIn-campagnes komt jouw duurzame verhaal terecht bij tienduizenden beslissers die duurzame trends op de voet volgen.
Als het op duurzaamheid aankomt, zijn je medewerkers misschien wel je belangrijkste stakeholders. Van hr tot de financiële afdeling, van de werkvloer tot het management: iedere collega speelt een rol om de duurzame visie van je organisatie tot leven te brengen. Wij helpen om je hele team te informeren over de toekomstvisie, waarden en duurzame doelen van je organisatie. We stellen een plan op om iedereen up-to-date te houden over de initiatieven waarmee je organisatie positieve impact krijgt. Van de interne newsletter over webinars tot een videoboodschap van de CEO: wij creëren communicatie om je medewerkers mee te nemen in het toekomstverhaal van je organisatie.